plisserad

outfits / 1 Kommentarer / 2012-08-04, 19:54:21
Skirt bikbok / loafers 2hand / t-shirt H&M / tootbag london /  shades Lindex
Lagom lättklätt, sådär tills nör sommarvärmen återigen trillade in för 2 dagar. Denna kjol är som ni ser också den avklippt, som jag går loss med saxen. Tanden är att jag ska fålla kjolen, vi får se om jag kommer dit men nog är det tanken. Igår mina vänner, gjorde jag något galet. Vann på minigolf. Aldrig hänt, nånsin. Vilket känsla "hej jag har ådstakommit något här i livet". Ville skryta lite samt påpeka att det va en gaket skön kväll, både väder- och hängmässigt.

Kommentarer
Tildaesther:

Den är superfin! kramar

2012-08-13, 14:00:12 / Blogg: http://tildaesther.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback