27/8

outfits / 0 Kommentarer / 2012-08-27, 22:13:00
Hej godingar! Köpte en gömysig tröja på secondhand och kände suget att dra den över huvudet direkt. Den kommer funka med det mesta under hösten tror jag, jeans, pumps, kjolar, skinnbyxor, kavaj... name it. Jag älskar den. Kjolen är egentligen en långkjol som jag klippte av till en assymetrisk kjol.
 
Idag har jag hittat en ny kärlek- Jag förlorade min islatte-oskuld. Det slog gnistor. Har, hur som haver, glidit runt på stan med en go vän. Känt av den ångestladdade och glada stämning som råder i alla universitetsstäder nu. Nollning. (vad ska jag göra med livet???). Även träna, vilket jag gjort mer under en vecka än hela livet. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback