anna dello russo for H&M, full collection

Allmänt / 0 Kommentarer / 2012-09-16, 18:14:02
To be honest, lite väl dyrt för en som lever på ynka 1050 i månaden, en ring och det va dom pengarna..Ungefär. Men jag gillar kollektionen, den speglar Anna Dello Russo så hårt, N 44 är så dello Russo det kan bli. Inte helt jag, men något jag borde köpa i julklapp till min farmor typ. Chansen att kollektionen hamnar i Kalmar är ju inte ens existerande menmen. Mina favoriter är, utan tvekan, Solglasögonen med krokodiler(N 47), Krokodilhalsbandet (N26) och den guldiga clutchen (N33). Har ni några favoriter??



Jag blir hur som helst väldigt inspirerad av kollektionen, i klädväg menar jag. Ska skissa upp sen på vilket sätt jag blir inspirerad. Vill sy maffiga kläder liksom. En svart klänning, siden upptill och fjädrar nedtill ( vill ha en liknande studentklänning fast vit), vill sy en enkel t-shirt och trycka en stor påfågel på den, fixa ihop en vid läderkjol med ett guldigt bälte. Ni förstår bilden? Äh, skissar upp något som hamnar här imorgon. Troligen.

IMORGON ja. Starten för Kalmar fashion week. Ska dra iväg till fashion centrat, fixa biljetter till snacket om trender mellan Andreas wijk och flera samt PEPPA modevisningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback