Contrasts

outfits / 0 Kommentarer / 2012-09-11, 17:30:00

Today's look: Sunnies from JC, bag, knit and shoes secondhand, skirt BIKBOK(a long one i cut off), cap oldie
Jag ser lätt ansträngd ut, som om jag har ont ungefär. Ingen av er som vet var jag kan hitta en fjärrkontroll till nikon d3100? Har hittat flera till nikon d300 men inte till 31an. Eller jo, en. Med sladd. Känns meningslöst. Jag är ute efter en trådlös, alltså. Jag har ju min fantastiska vän som blir en bättre och bättre fotograf för var dag. Tacksamt! Men en fjärris skulle sitta bra. Har spenderat tid på gymmet, har svarat på mail, handlat mat och fixat tvättid. inte nödvändigtvis vuxenpoäng, men bra-jobbat-poäng. Ha det fint, mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback