cosy friday

outfits / 0 Kommentarer / 2012-09-07, 23:21:00

Today's look: loafers secondhand, jeans drDenim, bag oldie, shirt H&M, knit secondhand, watch and ring ur&penn

Min systers stixiga men ändå übermysiga tröja - love it. Matcha med gårdagens fina frisyr-idag nonchalant samt en känsla av sunkighet. En halvtaskig lilla My, skulle man kunna säga. Har haft en skön dag idag, med olika vändningar och händelser. Fick sluta två timmar tidigt, bra. Traska förbi min gamla praktikplats, JC. Gick in, sa hej och gick, ungefär. Sköna människan kom springandes efter och undrade om jag ville jobba några timmar. Glömt hur GUTT det är att jobba. Jag är, faktiskt, en såndär som älskar att arbet. I synnerlighet med att sälja. Har också ätit tårta, också plus. Hur har er fredag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback