Facelook

Want to wear / 0 Kommentarer / 2012-09-17, 15:02:48

Åh så trött. Åh så sugen på att skrota alla måsten och bara glida runt på fashion centrat och fashion bar. Jag har förhandlat lite med mig själv. När jag plikttroget gjort allt jag måste, som att städa hela lägenheten (hur kan den bli skitigare när jag inte är här än när jag dansar runt med flingskålar och kaffekoppar???), träna, laga mat, fixa tvättid(!!!!!!!!!!) osvosv..då kan jag dra ner till fashion bar. Det kommer inte hända idag alltså. Jag stryker första dagen på Kalmar fashion week och ser fram emot en dag imorgon. Så ska jag kolla in den iaf. Är sjukt sugen på att gå på vernissagen med självaste dejan cekanovic. Vi märker. Har en lång vecka med mycket händelser framför mig. Universitetsdag, modevisningen, fashion week överlag, skisser, produkttecknibgar, myskvällar, middag med pappa..... Åh vilken vecka. Bara bara bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback