gårdagens

outfits / 0 Kommentarer / 2012-09-15, 12:09:15


Yesterday's look: Everything secondhand except shoes, they're from dinsko
Avslappnat, skönt och inte nära varmt nog. Igår var det en såndär sen oktober-dag, så packade utifrån det. Idag är det agusti-dag. Va?! Sitter här med stickade tröjor och tjocka jackor när solen skiner och det är för varmt. That's life. Jag har en skrynklig kjol att klara mig på under helgen.
 
Nu till något HELT annat, typ. Bläddrade i den lokala tidningen idag, den som alla här har. En sån ni vet? Och jag finner mig själv i hörnet på framsidan (och i tidiningen). I tidningen(det viktiga, antar jag) finner jag en bild på mig själv på samma uppslag som jag hittar thegypsy och philip rosen, bloggar jag "hänger på". Nominerad till årets modebloggar med anknytning till Kalmar,  i sammarbete med kalmar fashion med. SÅ JÄDRANS KUL. Håll tummarna nu, okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback