sequins

outfits / 1 Kommentarer / 2012-09-13, 15:59:00


Kan inte avgöra om solisana jag köpte igår är några jag älskar eller inte. Men det är helt klart iögonfallande och jag tycker att de passar riktigt bra till starkt färgade läppar. Köpte dem på New yorker igår för 15 spänn, så det kankse inte spelar så str roll hur mycket jag tycker om dom. Det skadar ju inte plånboken, så att säga. Paljetter och stickat blir en rätt skön kontrast när man smäller ihop det, så körde på det idag. Liten småkyligt, dock.

Kom nyss hem efter att spenderat någon timme på stan, min syster vill att jag ska följa med henne och efter det kan jag ju konstatera att jag mer eller mindre bor där. Det blir så när skoldagarna städigt slutar innan lunch. Är jag ens i skolan, liksom? Ska kolla in ett par bralls på H&M, lite....rymdiga. Typ. Svårbeskrivna, men ack så snygga.

Kommentarer
Philippa:

Go tröja!!! Typ perfekt. Btw, solisarna va snygga, väldigt coola indeed

Svar: Tack! Baltiska boden rockar, hehe. Fasen, skönt att inte bara jag tycker det.
Emma Jonsson

2012-09-13, 19:02:48 / Blogg: http://modemoster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback