blue cap, green bag

outfits / 0 Kommentarer / 2013-01-13, 15:58:53
 

 
 

skinnbyxor Gina tricor, skor dinsko, mössa H&M, väska 2hand, klocka ur&penn, jacka oldie, tisha monki, brillor lindex
Har nu ett par svarta brallor, dessa. Mina älskade fantastiska jeans gav upp under en filmkväll. Ska alltså köpa nya jeans, vilket kan vara det värsta som finns. Någon där ute som vet var jag kan hitta UTAN stretch?? tacksam för svar! Jag kan förövrigt knappt greppa att jag haffa denna väska secondhand för ynka 30 spänn(!!!) den är grön och lagom rymlig. jäklans gutt.
 
Ser just nu på när andreas lagar mat, det är rätt. senare nalkas bio, gangster squad. Sett den?  Ska blanda popcorn med choklad tills jag vill kräkas. Ha en bra kväll nu!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback