28/8

outfits / 1 Kommentarer / 2012-08-28, 19:46:45

Kjolen köpte jag, precis som tröjan igår, på secondhand. Jag gillar att den är lite utställd och omlott. Bältet är gamalt secondhandfynd det också, den stickade toppen är mammas gamla goding, tygpåsen från portobello road och klockan ur&penn. Jag har samma färg i mitt ansikte som den vita väggen bakom. Någon som vet var man hittar en foundation i nyansen "vit"? På tal om liksom. Testat säkert 100 foundations och får rand i den ljusaste nyansen, även om det så är mitt i sommaren.



 

Kommentarer
Emma:

Dösnyggt! och angående fundation problemet borde du vända dig till ex makeupstore eller face. Dem har riktigt bra koll. Jag använder liquid fundation färg milk från makeupstore vilken är en av dem ljusaste, lycka till :D

2012-08-29, 21:35:00 / Blogg: http://heiemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback