8.31 Chicago

Allmänt / 0 Kommentarer / 2012-08-18, 17:22:00
 
Hey guys! Bestämde mig för att en förändring är något som "behövs" just nu. Ingen sol har blekt mitt hår så gör det på kemikalisk väg. Tänkte slänga i den i form av slingor istället för hela håret i hopp om att det ska se mer livfullt ut. Min goda och talangfulla vän ska hjälpa mig, själva slingorna blir nog superb. Färgen blir dock sällan det utlovade.
 
OCH jag känner mig lätt förvirrad på den tekniska delen. Om någon besökt min blogg fler än en gång idag har den med största sannolikhet sett kaos ut. Varför bestämde jag mig för att byta tema och hålla på? Finns det någon, vem som helst, som har den minsta aning om hur man får båda meny-spalterna på samma sida? (simply black-temat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback