simple

outfits / 1 Kommentarer / 2012-08-19, 21:28:45
där har vi en hel outfit med kjolen. Gug va härlig den är- mjuk, skön och enkel. Har (äntligen) såpass långt hår att jag mer eller mindre kan sätta upp det i en fjong. Och som ni ser är håret inte blont på en fläck, lite ljusare bara. Dock nöjd ändå.
 
Spenderar min sista sommarnatt med min pojkvän, han lagade mat och nu jäklar blir det glass. Imorgon ska jag köpa gymkort så kör en frossa. Jag är en av få som faktiskt ser fram emot att börja skolan. Jag gillar hösten. Jag gillar det påklädda, färgerna, regnet, teet och myskvällarna.

Kommentarer
Clara:

fin blogg! läs gärna min!

Svar: tack!!
Emma Jonsson

2012-08-20, 19:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback