oktoberslut

photos / 2 Kommentarer / 2012-10-30, 20:19:00

Dagsfärska bilder, förutom de tre sista.
Jag är, som så många andra i Sverige, frälst i Torka aldrig tårar utan handskar. Har sett alla avsnitt flera gånger. Vill köpa boken idag. Jo ni vet. Bara idag har jag sett alla avsnitt i rad. Det har varit en sådan dag. Mulen, sen fin, sen mulen. SOFFHÄNG. Citatet är från Paul i serien, har blivit något av motto eller visdomdord för mig. Något jag vill leva efter.  Som ett bra YOLO. Riktigt bra, alltså.
 
Sista oktober imorgon, visst är det då det är halloween? Ska på halloweentrams på lördag. Klär ut mig och känner mig löjlig och förnedrad varje år. Hatar själva utklädnaden varje gång men det känns obligatoriskt att vara någon annan en dag. Hmpf.

Kommentarer
Lou:

Mysiga bilder!! :D

2012-11-02, 23:52:16 / Blogg: http://doctoreye.devote.se/
Sanna:

gud vilka härliga höst bilder! ha en bra dag, kram!

2012-11-03, 00:29:27 / Blogg: http://sannatiger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback